Zapewniamy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami i zarządzanie siecią komputerową. Świadczymy wsparcie IT na terenie całego kraju.

Wspieramy dynamiczny rozwój Państwa firmy. W ramach wsparcia IT zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT i rozwój infrastruktury informatycznej zgodnie z potrzebami Państwa firmy. To wszystko bez kosztów i problemów związanych z utrzymywaniem własnego działu IT.

Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów istotnych z punktu widzenia naszych klientów. Wypracowaliśmy procedury, które gwarantują sprawną realizację projektów, a także doskonały kontakt z klientem w całym okresie współpracy.

  • Pomoc zdalna za pomocą nowoczesnych środków komunikacji ( Zdalny pulpit, TeamViewer)
  • Serwis “on site” – na miejscu u klienta
  • Obsługa i utrzymanie infrastruktury IT ( serwery, drukarki, komputery, urządzenia przemysłowe, rutery)
  • Sieci LAN i WAN ( projektowanie, budowa, utrzymania, monitoring)
  • Serwis pogwarancyjny urządzeń komputerowych
  • Projektowanie aplikacji na zamówienie

Strona helpdesk dla aplikacji: https://www.softcream.pl/helpdesk/

 

Kontakt

Wyślij zapytanie

    Pola oznaczone * są wymagane.

    Administratorem podanych danych osobowych jest SoftCream Software Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-390, przy ul. Grójeckiej 194/19. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie i kontaktów marketingowych, o ile wyrażono na to zgodę. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Dane będą przetwarzane do momentu odwołania zgody na ich przetwarzanie. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.