Realizujemy raporty dostępności cyfrowej dla operatów telekomunikacyjnych

Wymagania prawne

Audyt jest przeprowadzony zgodnie z następującymi aktami prawnymi:

  • Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
  • Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r.,
  • Rozporządzenie o Krajowych Ramach Interoperacyjności z dnia 12 kwietnia 2012 r.,
  • Rządowy Program „Dostępność Plus”,
  • Pośrednio – Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (z późniejszymi zmianami).

Warianty realizacji oferty

Ofertę przygotowujemy w dwóch wariantach:

  1. Audyt realizowany wyłącznie w oparciu o wymagania wynikające z Ustawy z 4 kwietnia 2019 r.
  2. Audyt całościowy, uwzględniający wszystkie wymienione akty prawne.

Zakres realizowanych prac

Audyt obejmuje:

  • Audyt ekspercki stron internetowych pod kątem dostępności cyfrowej zgodnie ze standardem WCAG 2.1 na poziomie AA,
  • Weryfikację zgodności z listą kontrolną Ministerstwa Cyfryzacji,
  • Przygotowanie szczegółowego raportu błędów i niezgodności,
  • Uwagi i rekomendacje od eksperta i testera stron internetowych,
  • Propozycje rozwiązań wskazanych problemów w celu dostosowania stron do wymogów dostępności.

Struktura raportu

Raport z audytu zawiera:

  1. Ogólne wnioski z audytu dostępności cyfrowej, przedstawione w podziale na poszczególne akty prawne, z oznaczeniem, czy zmiany są konieczne, czy opcjonalne.
  2. Szczegółowe wyniki testów dla każdej audytowanej strony, w podziale na poszczególne akty prawne.
  3. Listę problemów dostępnościowych, z ich klasyfikacją według poziomu trudności rozwiązania, w podziale na akty prawne oraz z oznaczeniem konieczności lub opcjonalności zmian.
  4. Zalecenia dotyczące usprawnień, wskazujące konkretne kroki w celu poprawy dostępności cyfrowej.

Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta +48 22 867-80-00 lub, pozostajemy do dyspozycji.

Opublikowano:: 02/01/2025


« powrót
Kontakt

Wyślij zapytanie

    Pola oznaczone * są wymagane.

    Administratorem podanych danych osobowych jest SoftCream Software Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-390, przy ul. Grójeckiej 194/19. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie i kontaktów marketingowych, o ile wyrażono na to zgodę. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Dane będą przetwarzane do momentu odwołania zgody na ich przetwarzanie. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.