Realizujemy raporty dostępności cyfrowej dla operatów telekomunikacyjnych
Wymagania prawne
Audyt jest przeprowadzony zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
- Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
- Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r.,
- Rozporządzenie o Krajowych Ramach Interoperacyjności z dnia 12 kwietnia 2012 r.,
- Rządowy Program „Dostępność Plus”,
- Pośrednio – Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (z późniejszymi zmianami).
Warianty realizacji oferty
Ofertę przygotowujemy w dwóch wariantach:
- Audyt realizowany wyłącznie w oparciu o wymagania wynikające z Ustawy z 4 kwietnia 2019 r.
- Audyt całościowy, uwzględniający wszystkie wymienione akty prawne.
Zakres realizowanych prac
Audyt obejmuje:
- Audyt ekspercki stron internetowych pod kątem dostępności cyfrowej zgodnie ze standardem WCAG 2.1 na poziomie AA,
- Weryfikację zgodności z listą kontrolną Ministerstwa Cyfryzacji,
- Przygotowanie szczegółowego raportu błędów i niezgodności,
- Uwagi i rekomendacje od eksperta i testera stron internetowych,
- Propozycje rozwiązań wskazanych problemów w celu dostosowania stron do wymogów dostępności.
Struktura raportu
Raport z audytu zawiera:
- Ogólne wnioski z audytu dostępności cyfrowej, przedstawione w podziale na poszczególne akty prawne, z oznaczeniem, czy zmiany są konieczne, czy opcjonalne.
- Szczegółowe wyniki testów dla każdej audytowanej strony, w podziale na poszczególne akty prawne.
- Listę problemów dostępnościowych, z ich klasyfikacją według poziomu trudności rozwiązania, w podziale na akty prawne oraz z oznaczeniem konieczności lub opcjonalności zmian.
- Zalecenia dotyczące usprawnień, wskazujące konkretne kroki w celu poprawy dostępności cyfrowej.
Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta +48 22 867-80-00 lub, pozostajemy do dyspozycji.
Opublikowano:: 02/01/2025
« powrót